Thursday, April 18, 2013

داستان زنبور و گورخر-بازبینی نهنگ سال 91-خانواده مرغ




درود
با توجه به مسائل مربوط به سرعت اینترنت(که  البته حرف تازه ای نیست) فرصت نشد در وقت مناسب به شما دوستان (اون دسته از کسانی که به فیس بوک من دسترسی ندارین اما همچنان فعالیت های من رو از جاهای دیگه دنبال می کنین) خبر انتشار کارهامو بدم.
چهار تا از طرح های من الان روی سایت هستن و باید بگم من همیشه مسابقه های این سایت رو دنبال می کنم و اگر موضوعی مطابق با کارها و سلیقه شخصی خودم باشه درش شرکت می کنم ،و البته هربار کاری از من در این سایت آپلود شد اینجا بهتون خبر می دم. مگر اینکه مثل این هفته با مشکل سرعت پایین اینترنت مواجه بشم.
طرح های جدید عبارتند از:

 




این هم تمامی طراحی هایم تا به امروز:

 
باز هم ممنونم و اگر طراح هستین بهتون پیشنهاد می کنم این سایت و مسابقه هاش رو از دست ندین.


2 comments:

  1. مینو عجب سایت خوبیه این اولا.
    چه طرحهای خوبی. فوقولاده ست خانوم. فوقولاده

    ReplyDelete
    Replies
    1. سپاس هومن جان.دیدم تو فیس بوک لایکش کرده بودی!حسرتم از اینه که چرا زودتر کشفش نکرده بودم؟!؟!خیلی خوبه به یکی از علایق من (بهتره بگم اعتیادهای من )در وب گردی بدل شده.!

      Delete