Saturday, November 28, 2009

زوج جغد پيش از جشن بزرگ


دو تاجغد زيبا و آراسته و بزک دوزک کرده، فارغ از قضاوتهاي ديگران با آرامش کامل بر روي شاخه درخت نشسته ان و بي تفاوت به اينکه الان صبحه و همه بيدارن تخت گرفتن خوابيدن.واقعا دارم آرزو مي کنم جاي يکي از اونا بودم هر چند که خودم خالقشون هستم.
پ.ن :من الان دوربين ندارم و مجبور شدم با وب کم از جغد هاي عزيزم عکس بگيرم.
پ.پ.ن:قراره اين بخشي از تابلو بزرگي باشه با موضوع سرو کشمر کشيده مي شه اما هنوز فقط تونستم طرحهاي اوليه رو تموم کنم.
پ.پ.پ.ن: چرا مي گم جغد؟چون جغد در فرهنگ ما سمبل شومي و بدبياري و در فرهنگ غربي سمبل دانايي و فرزانگيه

5 comments:

  1. دوست میدارم این جغدها رو

    ReplyDelete
  2. از نظر من جغد مظهر بیان کننده‌ی حقیقت و واقعیات است. بعضی افراد و جوامع از روبه‌رو شدن با حقیقت واهمه دارند، بنابراین جغد را سمبل شومی می‌پندارند. اما کسانی که به دنبال حقیقت کشف هستند و از شنیدن حقیقت‌های تلخ ترسی به خود راه نمی‌دهند، حقیقتاً دوستدار جغد حقیقت گوی شب هستند.

    ReplyDelete
  3. علي:چه عجب يکي حقيقت جغد رو درک کرد و از نگاه سنتي دست کشيد.توفيق مسئلت داريم واميدواريم از ته دل بوده باشه!:دي
    تکاور:خوشحالم که دوست داري اينها هم دوستدارانشان رو دوست دارن.

    ReplyDelete
  4. اينهمه تفاوت در شرقو غرب؛ من طرز فكر خوشبينانه رو ترجيح ميدن؛ در ضمن تو دوينت آرت اينارو با كيفيت ديدم؛ زيرنويس لينك بده واسه بينندگانِ آينده

    ReplyDelete

  5. برای کسانی که می خوان جغد ها رو با کیفیت بالاتر ببینن
    این هم لینک دوینت ارت:

    http://minooveggi.deviantart.com/art/le-couple-des-hiboux-avant-la-grande-fete-282324455?q=gallery%3Aminooveggi%2F34960329&qo=5

    ReplyDelete